quarta-feira, 20 de outubro de 2010

Um Monumento para D. Ricardo Carvalho Calero

A Carvalho Calero, a quem o Parlamento da Galiza no 1996 declarou filho predilecto, neste ano do seu centésimo nom se queria valorizar a sua pessoa memória e obra, e desde a Fundaçom Meendinho, -que presido- uma entidade declarada de interesse galego, impulsionamos todo um processo para que fosse devidamente e publicamente homenageado, -a Carvalho Calero a quem se nega todos os dias-, e ao que se tivo a galanice de nom dedicar o dia das letras, tivesse um monumento digno, um monumento a colocar no lugar da Galiza -Alameda de Compostela- onde o vam ver 1.500.000 pessoas ao ano. O monumento vai ser inaugurado no seu centésimo exacto, o dia 30 de Outubro as 11:00 h. E muito gostaríamos de que nesse acto compartíssemos a tua presença e a das tuas amigas/os e família. (vai anexo o convite ao acto)

A obra está sendo esculpida, polo escultor ganhador do concurso, José Molares. e é espectacular, está feita para interagir com o público, para ser tocada sovada, fotografar-se com ela, por em valor a sua contorna e enriquecer o património da capital da Galiza.

As contribuições das instituições por razões que nom alcanço, agora estám dando volta a trás (ver aqui). Ainda que está havendo contributos individuais, estes som em muito pequena quantia, e nos temos que ir fazendo frente aos pagamentos. AF undaçom Meendinho foi apanhada polo actual padroado totalmente descapitalizada.

Como sei do teu compromisso e apoio pessoal a estas actividades, e que valoras que na Galiza se renda homenagem a quem se dedicou integral e honestamente a ela, homenagem com obras que ao além de qualquer outra cousa vam falar às gerações futuras de realidades bem reais deste país que se tentam apagar.

Para isso há que ingressar na conta da F. Meendinho indicando o teu nome e b.i. para a declaraçom do impresso 182 da AEAT a fim de teres a correspondente "reduçom" do 25 % no IRPF contributos a Fundações sem ânimo de lucro.

Caixanova 2080 0132 15 0040021179
IBAN ES25 2080 0132 1500 4002 1179

Temos também um leilão de obras de arte achegadas polos seus autores e ao que se vam indo incorporando mais que pode ser do teu interesse ( http://agal-gz.org/blogues/index.php/meendinho/ ).

Agradecendo o teu contributo, apoio e difusom.

Alexandre Banhos,
Pte da F. Meendinho

Sem comentários: